She brought me back to life

Som hästägare vill man gärna kunna säga att tiden med min häst har varit den bästa i mitt liv.. men för att vara helt ärlig, så har tiden jag haft Noreen varit den absolut värsta tiden jag någonsin behövt uppleva, och misstolka mig inte fel nu. Jag har fått gå igenom sånt jag aldrig velat gå igenom, eller ens trott att jag behövt gå igenom. Jag har fått ställa mig upp alldeles för många gånger och jag nådde en punkt där jag inte ens visste hur jag skulle fortsätta leva. Min häst fick mig att känna känslor, att må bra och gav mitt liv en mening. Det har inte varit det bästa året i mitt liv, men jag vill aldrig ha det ogjort. För mig kommer hon alltid komma först, för mig är hon perfekt och för mig är hon den enda.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback