Prylkåt

Jag har aldrig varit särskilt bortskämd av mig. Min mamma har aldrig köpt något hästrelaterat till mig ( förutom mina ridbyxor när jag var yngre ), utan har alltid fått stå för allt själv, vilket jag tror har lett till att jag blivit hyffsat välprioriterad av mig. Jag är varken fattig eller rik, men jag betalar för mina hästar själv och föredrar att köpa snygga kläder till mig själv, ta en utekväll med mina vänner eller spara till en resa än att köpa märkesprylar till min häst och klä henne ifrån topp till tå i kingsland. 
 
Självkart hade jag gärna velat shoppa till mig, resa, supa OCH kunnat skämma bort min rödhåriga vän.. men vem har påstått att livet ska vara perfekt?
 
Men ibland kan jag tycka att det är värt det att köpa något "onödigt", något som jag inte behöver men vill ha ändå. Såklart. 
 
Men denna månaden så får jag lägga det begäret åt sidan, hö ska köpas in inför hösten, det ska fyllas på i kraftfoder lagret, stallhyran ska betalas och spån ska köpas in. Härliga grejer att lägga pengar på ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback