ordning och reda

Det har jag gillar bäst med att stå ute i lilla stallet själv är att jag kan ha ordning och reda på alla min grejer utan att någon ska klaga, skylla ifrån sig osv. Fått höra " sopa efter dig " varje dag i över ett år trots att jag alltid sopat stallgången tre gånger om dagen.. Behöver heller inte bli irriterad över att andra inte gör i ordning efter sig eftersom att det bara är jag själv jag kan skylla på.. hihi.
 
Här t.x i min träningsdagbok skriver jag allt som rör hästarna, vad vi gör varje dag, vad vi ska göra, inbokning av hovslagare, vet osv. Bästa som finns, verkligen. okej att jag har bloggen, men kanske inte alltid skriver upp att idag har mina hästar varit ifrån varandra i två timmar utan att den ena skrek som ett får.. hehe.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback