Ny design

 Som tidigare utlovat så fixar jag med en ny design, bilderna kommer dock bytas ut när nya klickats, planerar in lite höstfotografering när vädret tillåter och tror att mamma kan ställa upp som fotograf vid ett ridtillfälle snart :)
 
Än sålänge har jag endast Noreen i headern, men det gör inte Secret lika viktig här i bloggen, utan kommer skriva om honom precis lika mycket som tidigare samt bolla idéer med er kring honom, ( vilket jag tycker är skitroligt att kunna göra, grymma är ni! )
 
 
älskar att se Noreen såhär. Alla som känner Noreen vet att hon är stressig, nervös och rädd och att se henne såhär avslappnad och lugn gör mig himla glad. Det tyder på att allt jobb jag lagt ner på henne verkligen gjort bra ifrån sig. Trodde aldrig att jag skulle kunna sitta på det där nervvraket och känna mig så lugn och trygg som jag faktiskt gör på hennes rygg, fantastiskt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback