Mysstund med mina hjärtan

idag fick jag hjälp att ta in hästarna och sen borstade jag igenom Noreen, tog hovarna, eftersom att jag har en rygg som är helt söndrig så kan jag inte böja mig framåt i längre stunder, därför kan jag ej ta Noreens bakhovar i vanliga fall, hon kickar lite vilket gör att jag måste stå längre i den ställningen och hålla kvar, vilket min rygg inte klarar av, och därför har jag tidigare överlåtit det till andra och inte tagit hovarna dagligen, men min rygg känns tillräckligt stark för att hålla den kortare stund numera, så testade idag och det gick bra, även om hon kickade lite. 
 
Sen gjorde jag kvällsmat, packade hö osv, det gick bra :) dom fick vila idag pga lite kaos.. men lämnade trekk imorgon, så ifall dom är ok så ska vi släppa ihop dom med Prince imorgon :), kul!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback