Morgonmys i stallet

Började morgonen med att fodra alla hästarna, åkte hem och käkade frukost och drack massvis med kopparkaffe för att vakna och sen tillbaka till stallet för att slänga på täcke på storhästen och släppa ut dom, ÄLSKAR att ha dom uppe vid stallet, slipper gå hela vägen ner till sommarhagarna och vi har inga vattenpölar = inga åsikter från herr envis. Men imorgon eller på tisdag återgår det till det "normala" och vi släpper ner dom igen, hagen dom går i just nu är alldeles förliten. 
 
Mamma hjälpte mig även att åka ner och hämta vattentunnan i sommarhagen, skura rent den och sedan fylla på vatten. Duktig mamma jag har. 
 
 
det blev med andra ord lite stallpyssel nu på morgonen, huur mysigt som helst faktiskt. 
 
Ska se om jag kan komma iväg och köpa spån idag och sen ska jag bara ta det lugnt, finns inget att göra när det blåser storm utanför. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback