Kvällsmys i stallet

Tog in hästarna i ena boxen medan jag mockade och gjorde fint där dom skulle stå över natten. När jag tog in dom så gick lilleman fint bredvid hela tiden, stannade några gånger men kom såfort jag tog lite i grimskaftet, han är sååå mysig när han är på det humöret, världens bästa!!
 
Gav dom hö medan jag mockade och la upp frukosten, mamma fyllde på vatten och sopade i gången och sen fick dom komma in och få kvällsmaten, mysigaste hästarna har jag <3
 
När vi åkte ner för att ta in dom så passade jag på att fylla på vattnet i hagen, lilleman kom i full bock-galopp, studsade och stegrade tills han hamnade på framknäna och sen fortsatte han att studsa runt mig när han stod med dunken i näven och försökte fylla på vattnet.. knäppa bebis, tänk att någon kan bli så glad att se en?!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback