Känslan av att något ska hända

Varje gång någon i stallet ringer på min mobil så knyter det sig i magen på mig och jag får panik/ångest känslor. Varför vet jag inte direkt men jag är väl helt enkelt skadad på något sätt och är så rädd att allt ska ryckas under fötterna på mig. Hästarna är de viktigaste jag har, och skulle något hända dom så hade jag aldrig orkat mer, that's a fact.
 
Det har aldrig direkt hänt något ( förutom när Secret föddes ), utan det är snarare gamla ärr ifrån när Xtra åkte, jag kommer ihåg känslorna, smärtan och jag vill aldrig mer uppleva något sånt. Det gör för ont i mig att ens tänka tanken. 
 
Jag längtar verkligen till den dagen jag står som ägare på en liten hästgård där jag kan ha mina hästar precis utanför fönstret, alltid vara med dom och alltid ha koll på dom. Mina finaste djur, hade aldrig klarat mig utan er <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback