irriterande

Börjar bli riktigt riktigt trött på att ha föl ( misstolka mig rätt nu ), jag måste alltid ha någon med när jag ska ta in och ut ifrån hagen, rida, träna eller något alls överhuvudtaget.. det är skitjobbigt. Min mamma är jätte rädd för hästar och kan inte hjälpa mig mer än att vara med mig, och jag vill inte behöva be mina vänner följa med varje gång jag åker till stallet.. känns inte rätt. Jag vet att jag måste ta tag i att avvänja dom lite, iallafall så att han kan stå i boxen medan jag rider eller tränar, eller ta in dom en i taget ifrån hagen, pga hans dampanfall han får ibland när jag tar in dom bägge två.. aja. Ska prata med min tränare om hur jag bör gå tillväga. 
 
 
jag älskar honom, såklart, men är lite trött på han. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback