han tar det som en man

Min bebisbus får så mycket beröm och komlimanger att jag blir helt till mig!

Hovslagare, veterinär och tränare.. alla berömmer hans tålamod och väluppfostrade beteende. Han står snällt i stallgången och låter sig hållas på med. Emellan åt viftar han till på svansen och då vet jag att det är bus på g, så då får man hålla lite i grimman på han, men i övrigt så pussar han på allt och alla, kollar lite omkring sig, slickar på jackor, byxor osv. Men han är alltid väldigt snäll, vänlig och försiktig i allt han gör. Helt fantastisk. 
 
Jag får alltid beröm om att jag gjort ett bra jobb med honom och att han är fin. Även om han kan driva mig till det yttersta så tycker jag att han är en himla trevlig häst och jag ser fram emot att följa honom i livet, är säker på att vi kan komma ut på tävlingsbanorna i framtiden och dansa ihop han och jag <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback