Går i täckestankar

Nu börjar det gå emot mörkare tider och mina pållisar ska börja täckas. Noreen får börja med fodrat regntäcke ( kommer att ta bort bensnörena och "vika upp" sidorna så att bebbe inte blir förvirrad och inte hittar maten ;) ) och lilleman kommer gå med ofodrat regntäcke ( endast till för att skydda emot smuts och regn ) och på hans täcke kommer jag också ta väck bensnören och endast ha svanssnöre :)
 
Noreens vintertäcke håller absolut för en säsong till, men är alldeles för sugen på ett nytt täcke, och väljer att resonera - hellre ett för mycket än ett för lite ;), hihi.
 
Plockade lite ifrån hööks hemsida sånt som jag tycker om :)
 
till noreen:


 
till lilleman:
 


 
vad tror ni? Kommer mina hästar vara snyggast i hagen eller VAD ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback