Djur leker med varann ?

Idag när jag kvällsfodrade så såg jag inte lilleman utan det var bara Noreen som kom fram och åt, men efter ett tag så kom han i fullfart med någonting efter sig, det var mörkt så kunde först inte urskilja vad det var, men såg tillslut att det var en RÄV ( !!?? ) som jagade honom, och rätt som det var så vände lilleman och började jaga räven.. jag och Matilda var helt paff och trodde inte vad vi såg. Men när han fick syn på oss så släppte han och sprang fram till staketet istället och räven försvann.. knäppa djur jag har..
 
Tycker att det är obehagligt att han ska busa runt sådär, tänk om han blir biten!? Men det klart att jag inte kan ha kontroll över ALLT dom gör hela tiden.. 
 
 
Han är allt för värdefull för att något ska hända honom, min prins <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback