160cm på en C-ponny

När jag började rida in Noreen "på riktigt" i slutet av våren så tyckte jag att jag var jättelång på henne, jag kommer ihåg att jag hade sånn ångest inför vad folk skulle tycka om att jag hade en alldeles förliten ponny osv. Vi klickade lite bilder när jag blev longerad och mina ben var verkligen långa på henne och helheten var väldigt illa.. ville varken publicera bilderna eller ens se på dom. 
 
Men Noreen har fått äta upp sig och när vi klickade bilder i torsdags så kände jag sånn lättnad över hur det ser ut.
 
 
 
det skiljer sig ca två månader mellan bilderna.
 
På första bilden longerade min pappa mig i skritt och på den andra bilden rids hon i alla gångarter på ridbanan + skrittar och travar ute. Jag är STOLT över mitt arbete jag lagt ner på denna hästen. Jag har i princip gjort allt jobb själv, med tips och råd ifrån min tränare. Första hästen jag rider in. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback