Sova i varsinn box

Hittills har jag bara separerat så att dom varit i varsinn box fem timmar i streck, men idag tog jag det till nästa steg. Lät bebis få sig en sista slurk och sen var det varsinn box som gällde. Dubbelkollade med min tränare om hon tyckte att jag skulle vänta, men det tyckte hon inte, och både jag och Noreen tycker att det är dags!
 
Imorgon så får bebis äta innan vi går ner till hagen, vill inte ha en klättrig liten valp hängandes i grimskaftet. 
Och numera så ska dom stå delade under nätterna, sedan är nästa steg att ha dom i varsinn hage under dagen, ska nog börja redan till helgen med någon timme i taget, vill att allt ska vara så odramatiskt som möjligt.
 
 
mitt hjärta i pyjamas tuggar på eftermiddagshöet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback