Kinkig hästis

Min lilla dam har varit väldigt moody det senaste, antagligen beror det på pälssättning och avfällning av sommarpälsen, eller bara faktumet att hon är sto och har sina dagar, men idag när jag satte på täcket så tyckte hon att det var lite obekvämt och bestämde sig för att ta saken i egna händer och hugga matte i ryggen, bara för att visa sitt missnöje. AJ säger jag bara, okej, det var inget ordentligt bett, men i ryggen gör i princip alla form av bett ont. 
 
Ska iallafall till ge-kås idag och kolla på nytt vintertäcke, tror att det hon har nu ligger och trycker emot manken, så ev bogskydd och nytt fleecetäcke att ha under, eller ett vintertäcke med hals, får se :)
 
Ska även köpa spån idag. Tror att vi ska satsa på longering i paddocken idag, känner att vi behöver mjuka upp och öva lite på grunderna, ska se ifall jag kan låna Prince som sällskap till lillemannen. 
 
 
Här har vi den kinkiga lilla tösen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback