Fotoalbum

Jag älskar fotoalbum och tycker att det är mycket mer personligt att kunna plocka fram och bläddra i än att ha det i en mapp på datorn. Tänkte att jag ska göra ett album för varje år med hästarna. I slutet av November tänker jag skicka efter ett album med bilder ifrån vårat första år tillsammans och i Mars tänker jag göra samma sak med Secret. Kan vara en fin tradition och på så sätt kunna sitta ner och bläddra igenom och ha det i tryck.
 
Gjorde en fotobok i projektarbete i skolan, och beställde ifrån Photobox.com, blev jättenöjd så tänker göra det igen :)
 
 
Haft så många fina stunder med denna ponnyn, ändå har jag bara haft henne i snart ett år. Och såå många fler år vi har framför oss :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback