Stirra sig blind

Eftersom att Noreens sadel inte ligger 100 just nu så är det de ENDA jag kan tänka på. Jag använder mig av svanskappa just nu för att förhindra den från att glida fram, och det hjälper såklart, men känns som om svanskappan ska skava eftersom att det blir märken av den när jag ridit, så tycker inte riktigt om den. 
 
Sadeln har legat bra fram till ett par veckor sedan då den började glida fram när jag galopperar, tror att hon är lite uppsvälld på magen eftersom att hon fortfarande är digivande, men SKA prova ut en sadel när hon blivit riden lite  mer och satt lite mer muskler. 
 
Just nu är sadeln det ENDA jag tänker på när jag rider och när jag ser på film/bilder när jag ridit, jag stirrar mig blind på den och även om den inte har det så inbillar jag mig att den glidit..
 
 
Här har sadeln glidit, och jag sadlade ca tre gånger under detta ridpasset på 20 minuter. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback