Seperation dag 3

Bestämde imorse att testa en sista sak som veterinären rekommenderade, och funkar inte det, så ger jag upp.
Ställde dom i varsinn hage, med el, bredvid varandra. Det gick bra i tre timmar, dom betade kollade lite på varann, var helt lugna. Sen smäller det, staketet välter, stolpar går av på mitten och mitt lilla föl står och diar hos sin mamma.. japp det var de det.
 
Ringde veterinären igen som tyckte att vi skulle vänta ifall han reagerade så starkt. Har även rådfrågat lite andra i stallet som haft föl som tyckte att jag skulle vänta med seperationen, så det gör jag helt enkelt, jag har så ont i kroppen, är så trött och mår allmänt dåligt. Så jävla jobbiga dessa dagar varit.
Så har mockat ur Secrets box inne i stora stallet, mockade ur halva Didos ( orkade inte mer.. hehe ) och sen åkte jag hem och ligger nu i soffan och har ätit.. fyfan vad jag är tröööötttt!!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback