Seperation dag 2

Började med att släppa ut Secret till Prince och Trampe, vilket gick fint, sen ut med Noreen i sin hage, gick fint. Allt gick fint tills Amanda skulle ta in Prince för att rida, då kommer Secret springandes ifrån hagen, fick tag i honom och ställde in honom i boxen, han började klättra på gallret och fastnade nästan med benen mellan, tillslut lossade gallret och jag fick hela boxdörren i huvudet.. 
 
Där bröt jag ihop. Satt med honom inne i boxen ( han åt bara när jag satt därinne ) och Prince var inne och gjorde oss sällskap. Matilda och mamma kom ner och hjälpte mig ta ut Prince och Secret, vi gick med honom i hagen och betade honom fast med grimskaftet kvar, när han var lugn så testade vi släppa honom, han ställde sig och betade vid grinden, tog huvudet under tråden och stack sedan fort som fan.. fick springa en vända till och hämta in honom, tog denna gången in Rosalita också så att han hade hennes sällskap, vilket gick bra. Har sedan vakat inne i stallet så att dom hållt sig lugna, tagit in Noreen och Dido och bara varit allmänt död..
 
 
Kommit fram till en sak.. gud hatar mig.
 
 
matte älskar dig, men just nu gillar jag dig inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback