My drama queen

haha världens goaste bebis har jag verkligen. 
Har såg när jag kom ner med skottkärran och vattendunkar, stod längst bort i hagen och kom i full bock-galopp, drog med Noreen och bägge två fick riktiga flipp, galna hästar. 
Sen bockar han och hoppar och studsar runt mig när jag fyller på vatten, vi ha väldigt dåligt underlag precis vid ingången så han halkar såklart, glider på rumpan, ligger kvar en stund och kommer sedan långsamt fram till mig och burrar in huvudet i jackan på mig.. hahahaha! Dog så söt han var. Min lilla knådis, var det läskigt? haha.
 
Underbar är han from time to time. Han gick dock väldigt fint bredvid mig idag när jag tog in, och behövde inte bråka med honom utanför stallt för typ första gången på läääänge.
Älskar att han är en kille, han är såå gosig och kelig, vilket Noreen inte alltid uppskattar, han älskar att stå med huvudet på min axel och bli kliad och pussad, mattes bebis <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback