I feel lost

Idag är en sånn dag då jag hatar att vara ensam i världen. Jag har ingen att luta mot, bolla idéer och kan inte be om hjälp ifrån något håll, och det är jobbigt, det känns och det gör ont. 
 
Jag vet 80% av tiden jag är med hästarna vad jag sysslar med, har alltid en plan för allt och gör ALLTID mitt bästa. Men idag är en av de 20% - dagarna då jag känner mig helt jävla lost. Jag vet att det bara är tillfälligt, jag vet att jag bara behöver tänka, ge det tid och snart kommer allt vara okej igen, men det är jobbigt att vara ensam, det är jobbigt att inte ha någon.
 
 
<3


Emma

Hej Stephanie!
Jag vet inte om du kommer ihåg mig, men vi pratade en del på Pixbox för många år sedan, under den tiden som du red Piccolo. Användarnamnet var dotzie, och jag red en b-ponny som hette Simberg Stella. Kanske ringer det en klocka? :)

Hursomhelst så hittade jag in här på din blogg strax efter att du fått Noreen och har läst den ofta sedan dess. Jag fastnade för din blogg då jag själv för ett par år sedan från den ena dagen till den andra fick en 07:a på halsen.. En C-ponny valack som var helt ohanterad när han kom. Du skriver att du saknar att inte ha någon att bolla idéer med, och jag känner änna samma sak. Om du är intresserad så blir jag gärna ditt bollplank, även om jag också kan känna mig lite lost emellanåt. ^^ Skicka mig ett mejl om du får lust: [email protected]

Mvh Emma

2012-11-03 // 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback