Framtidsplaner

Jag ska leta efter lösdrift plats för Secret från och med April/Maj 2013 och ha honom borta till det att vi börjar ta in för hösten, dvs augusti/september. Om jag fortfarande står kvar på Elis under denna tiden får vi se, men jag hoppas det eftersom att jag trivs himla bra med att ha ett eget stall.
Undertiden Secret är borta så kommer jag ev leta efter en skötare till Noreen, jag kommer att ta hjälp några dagar i vecka för att avlasta tiden så att jag kan fokusera på annat + Noreen får den tiden hon förtjänar, denna vintern kommer att bli väldigt intensiv och jag räknar med att vara ganska trött framåt våren. 
 
Exakt när detta blir aktuellt är svårt att avgöra.
 
 
Jag har aldrig haft problem med att sätta upp någon annan på ryggen på Noreen. Men att överlåta det dagliga till någon är svårare, jag har mina idéer när det kommer till allt ifrån mockning till borstning osv. haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback