Åh gos!

Tog in bägge hästarna som så gärna ville in ( dom var dom enda kvar nere vid stranden ) så dom gick snällt hela vägen :), sen plockade jag av dom täckena, inatt får dom lov att sova utan, och borstade igenom lite snabbt, Noreen var på bra humör för omväxlingsskull, hade gärna utnyttjat det och tagit ut henne på en ridtur, men det får bli imorgon, på tisdag kanske Carola kommer för ridlektion, får se :)
 
 
Blir alltid på bättre humör när jag fått lite häst-dos, mina mysiga små liv :)
 
Brukar alltid låta bebis dia innan jag säger godnatt för dagen, men hennes ljuver var helt tomt ( dvs "platt" ) och han verkade inte intresserad av det så antar att han precis ätit eller att han bara inte var sugen. 
 
 


Emma

hej! Skulle bli jätteglad om du ville rösta på min bild!
http://www.bloggextra.se/Voting.aspx?id=e783c2_Vilken_bild_vill_du_ge_din_rost

Min bild är bild nummer 2, Emma Andén! Läs mer på min blogg här:
http://emmandens.blogg.se/2012/november/rosta.html#comment

kram!

2012-11-05 // 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback