Update om hästarna

Är hemma ifrån en vecka i Paris och under tiden jag har varit borta så har min pappa och min storebror tagit hand om hästarna. Dom har fått beta gräs ca en timma om dagen, vilket har gått superbra och sedan skötts väldigt noga. Har dock fått höra lite mindre roliga saker om mina stall"kamrater" som jag väljer att inte ta upp, men det sårade något extremt och att människor har mage att uttrycka sig så gör verkligen ont i mig.
Hälsade på mina änglar igår och imorse var pappa och köpte nytt hö medan han släppte ut dom i hagen. Ska snart ner och mocka och fixa i ordning allting, ska låta dom gå i ringen och beta ett bra tag idag då vi imorgon ska fixa klart sommarhagarna nere vid vattnet och vi ska börja låta dom gå där nere och dagarna, tror det kommer göra under för Noreens vikt eftersom att hur mycket hö vi än ger henne så händer ingenting. Vi ska även ta trekprov på dom på måndag för att utesluta mask, chansen finns ju att det är därför jag inte får upp henne i vikt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback