Regn och rusk

Idag varierade vädret mellan pissregn och sol.. och när jag var nere i stallet så pissregnade det ( såklart ) så hästarna fick komma in och tugga hö såfort jag var klar med boxen. Jag band upp S utanför och lät N äta lite i fred, hon tittade till oss ett par gånger men kunde lätt koppla av och han hade inga problem med att vara ifrån sin mamma.. detta med att avvänja dom ifrån varandra kommer nog inte bli något större problem, varken tror eller hoppas jag.
S fick på sig en handduk och och svampade även av honom på halsen där han måste ha glidit i gräset då han hade en enorm gräsfläck på sin vita fina päls.... han blev lite skraj när jag kramade ur svampen mot honom och stegrade sig ett par gånger, men sen var det okej och han tyckte inte det var så farligt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback