Eftermiddag i stallet

Idag hade jag ute hästarna i ca 40 minuter utanför hagen och betade dom, Noreen åt så det stod härliga till och S var ganska lugn, iallafall ett tag.
Sen släppte jag dom i ringen och löslongerade Noreen, ville mest att hon skulle röra på sig lugnt och sansat och inte rusa och stissa upp sig, det gick helt okej :)
Nu står dom i hagen med en bal med hö ( som hon vägrade äta efter att fått smaka på gräs... ) och ska snart ner och ta in dom för natten.
Fick mockat ut fyra kärror i boxen, rengjort alla hinkar och sopat rent och snyggt, pappa har skött det helt ok men gillar att ha saker och ting gjorda på MITT sätt.. imorgon blir det stängsling i princip hela dagen, sen ska jag även longera Noreen och rengöra lite utrustning.
Min älsklingstjej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback