Vårpyssel

Boxarna gick ganska fort, även maten fixade jag på rekord tid så dödade lite tid genom att mocka ut minihagen + skura rent vattentunnan ute i hagen och fyllde på med nytt färskt vatten. Sedan tog jag ryktstenen och drog genom Noreen.. halva hästen följde nästan med och det är SJUKT hur mycket den hästen fäller.. och hon var heller inte särskilt road över att stå stilla.
Tog snabbt igenom henne med kammen och borsten efteråt för att få henne REN.. men hon hade fortfarande massvis med hår kvar på kroppen...
Sen plockade jag in Rosalita och hon fick sig en riktig vårborstning. Jag tog tag i hennes äckliga svans, klippte lite i både man och svans + hovskägg och gjorde henne snygg och prydlig. Bytte även till en ren grimma innan hon fick gå ut i hagen igen.
Hon somnade nästan när jag pillade med henne och såg verkligen ut att njuta av uppmärksamheten, min bustjej <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback