The best of both worlds

För mig har det alltid varit viktigt att inte falla in i någon bubbla där hela min värld handlar om hästar hästar och åter hästar. Jag klarar inte av att enbart äta, sova och vara i stallet.
För hur mycket jag än älskar mina hästar så blir jag jävligt trött på dom emellanåt och känner mig nästan lite kvävd. Jag älskar att träffa mina vänner, dra ut och festa osv och känner ett stort behov av att kunna vara fri att göra sånt.
Jag har föräldrar och stallgrannar som ställer upp till 110% och trots att jag avskyr att lämna mina hästar i någon annans händer så vet jag att jag kan ta ledigt någon dag för att shoppa, festa eller bara va.
Jag är en riktigt klädglad tjej och älskar allt som har med att vara tjej att göra. En riktig girly girl med andra ord. Och jag älskar att kunna vara mig själv och leva mitt liv och ha hästarna på en kant där jag kan fly ifrån vardagen.
Då mår jag som allra bäst :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback