Mys med älsklingarna

Åkte ner med mamma till stallet för någon timma sedan och då vart pappa redan där. Först stod vi bara och myste halva familjen och pussade på Noreen. Joshua vågade ge hennes godis ifrån handen för första gången.. framsteg ( joshua är min lillebror för er som undrar ).
Sen tog jag tag i lite sysslor. Började med att borsta hela Noreen ifrån topp till tå. Hon hade ju som sagt rullat sig och hade bara tagit ena sidan + att bebis har dreglat ner halva hennes ben så dom var helt kletiga.. så det borstade jag väck. Sen tog jag tag i man + pannlugg och flätade. Under tiden fick hon massvis med hö + godis av pappa. Tog även ryktstenen och tog igenom hennes ansikte, där fäller hon nämligen som allra mest just nu.
Fyllde på höpåsar, sopade stallgången + inne i foderrummet och sen tog jag ut vintertäcket, borstade av in och ut sidan och vek ihop och la upp det på min hylla ( har ännu inte fått någon täckeshängare.. haha ! ).
Sen pratade jag lite med Irene ( som äger stallet ) om vad dom sysslat med ute i hagen när jag ej var där, hon kan nämligen se dom ifrån sitt fönster.
Idag kom Secret fram och började nosa på min jacka, satte mig på huk och tog ett ordentligt tag om honom och höll honom när han i början stegrade och hoppade lite, tillslut slappnade han av och jag kunde hålla med bara en arm om hans bog och klappa med den andra. Tror att känslan går att jämföra med en heroin-kick.. jag blev helt hög i hela kroppen av att pussa och klappa på honom och kände mig helt uppfylld av kärlek och lycka. Min älskade lillgrabb, så otroligt jävla älskad!
I'll be there for you through it all, even if saving you sends me to heaven



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback