Min fina Noreen

Idag fick jag tillåtelse av Noreen att borsta av henne för första gången sen bebis kom. Jag tog igenom hela kroppen med borsten, emellan åt kollade hon till så att bebis låg kvar och gav mig en och annan puss, tog igenom man + pannlugg men valde att inte ta svansen och bakbenen riktigt ännu. Jag vill inte binda upp henne i risk att hon ska få panik och vill inte gå för långt bak då hon har blivit sur på mig tidigare när jag gjort det.. tar allting ett steg i taget.
När bebis låg däckad i halmen efter att ha kommit in så stod Noreen i dörren och njöt till fullo av all uppmärksamhet hon fick. Hon älskar verkligen att ha allas ögon på sig, att få pussar, godbitar och det lyser i hennes ögon nuförtiden. Min vackra prinsessa som jag älskar så mycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback