Min dag i korthet.

Varit i stallet sen klockan 09.30 idag. Vid tio kom det förbi lite folk som ville kolla på bebis och då vart även min vän Anna där med sin mamma :), supermysigt! Efter det vilade mina älsklingar i någon timma innan Matilda kom förbi och pratade lite föl med mig.. haha. Tanken var att släppa ut dom en stund men det var alldeles för kallt och blåsigt kände jag. Och när det sprack upp och solen kom fram var det bara en halvtimma innan tidningen skulle komma.. så vi tar det imorgon istället helt enkelt.
Min granne hjälpte mig att mocka ut det värsta ( det är inte så mycket, men det ytliga fick vi bort iallafall ) och fluffade till höet lite extra. Jag mockade och fixade mat åt rosalita + la upp Noreens mat.
Sen vid ett kom hallandsnyheter och tog lite bilder och frågade lite vad det var som hänt osv.
Efter det åkte vi hem och nu sitter jag helt utslagen på soffan och ska ta en powernap. Senare ska jag ner och försöka "fånga" bebis.. dvs hålla honom lite och klappa ganska mycket.. allt beror på vilket humör Noreen är på :)


tindra

Hej! Vill du göra ett bloglovin byte / länkbyte? :D

2012-03-11 // 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback