Liten skiten busbebis

Igår tog jag in busan och ställde henne i gången. Tog av henne de äckliga vintertäcket och borstade igenom hela henne. Hon sparkade och hade sig och VÄGRADE stå stilla.. ibland kan hon verkligen vara världens jobbigaste.. haha.
Borstade igenom man och lugg och gjorde en söt liten fläta innan jag satte på ett fodrat regntäcke ( nu ser hon ut som en rosa polkagris.. hihi ) innan hon fick käka. Men någonting jag tänkte på hela tiden när jag fixade med henne var att hon höll på att konstra med munnen.. hon har hållt på sig sedan så länge jag kan minnas ( alltid när jag haft henne med andra ord ). Hon lägger huvudet på sned och typ tuggar i luften.. jätte knepigt och håller på sig hela tiden.. kan hon ha ont i munnen?
Jag är förmodligen världens nojjigaste.. haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback