Jag vill aldrig släppa taget om henne..

Rosalitas ägare har beslutat att inte sälja Rosalita riktigt ännu. Dels för att hon inte är säljbar i de skicket hon är och dels för att hon tycker att det är jobbigt.
Jag hade verkligen velat köpa henne, ridit till henne, gjort henne fin och gett henne den kärlek hon förtjänar för att senare sälja vidare henne till ett hem där hon får vara nummer ett alltid. Det är verkligen en dröm, som tyvärr alltid kommer enbart förbli en dröm.
Två hästar är jobbigt som det är och en tredje hade ätit upp mig och min ekonomi och jag hade inte klarat av det.
Men än sålänge har jag fortfarande makten att se till att hon har det bra, trots att jag inte kan ge henne min uppmärksamhet alla dagar i veckan så ser jag till att ge henne det jag kan och jag försöker verkligen hinna med henne lika mycket som mina egna hästar, jag är skyldig henne det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback