Jag & hästarna om två år

Jag läste på denna bloggen att hon gjort ett inlägg om hur hon tror att hennes liv kommer se ut om två år, tyckte det var lite roligt och tänkte göra ett själv.
Om två år är jag 20, soon to be 21 år gammal. Noreen är soon to be 7 år ( omfg! ) och Secret är nyfyllda 2år.
Jag tror att jag pluggar på universitetet och bor halvtid hemma. Jag tror att jag har hittat ett foderhem till Noreen ( tillfälligt ) hos någon duktig tjej eller kille som älskar henne högst på jorden och tar vara på min pärla. Jag har Secret inhyrd i närheten av hemmet någonstans och när jag är hemma så är vi igång med inridning.
Eller så tror jag att jag hittat ett jobb jag trivs sjukt bra med. Jag bor någonstans i skåne och har hittat ett bra inackorderingsstall till mina två hästar som jag jobbar med vid sidan av jobbet. Noreen utbildar jag inom dressyren och har precis hittat en stadighet i ridningen.
Eller så lämnar jag bort Noreen på foder i ett år och Secret på lösdrift och drar till USA och partar loss och lever livet.. vem vet?
Vad som än händer i framtiden så kommer hästarna alltid komma först.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback