Jag fixar det själv.

Jag är sjukt påverkbar av min omgivning. Får jag en sneblick av någon så kan jag bryta ihop och känna mig VÄRDELÖS.. det är bara sånn jag är uppbyggd och jag är en väldigt känslig människa.
Inom hästvärlden har jag fått lära mig att få lite extra skinn på näsan och visar mig aldrig svag inför andra ( även om jag kan åka hem senare på kvällen och gråta över att någon sagt något till mig som inte passade ).
Jag får sjukt många konstiga blickar, kommentarer osv slängda i mitt ansikte efter att fölet kommit och jag mår riktigt dåligt över det. Det finns TVÅ personer som sagt till mig att detta kommer gå bra, du fixar detta, jag tror på dig och finns här, och en av dem är min mamma..
Jag vet att det är mycket jobb med ett föl, jag vet att det är svårt, kräver kunskap och erfarenhet, men detta är inte ett val jag gjort utan något som hände mig, och jag är glad över det, låt mig vara glad och lita på att jag hade inte sagt att jag fixar det om jag inte trodde att jag skulle göra det.
come what may, as long as I've got you by my side <3


Bra inlägg! Hoppas folk som påverkar dig negativt kan börja tänka lite :)

2012-03-24 // 12:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback