Helgens planer

Fredag och skoldagen närmar sig sitt slut.. skönt! När jag kommer hem blir det stallet, cyklar förmodligen ner och fixar allt snabbt för att kunna sova lite när jag kommer hem.. mår inte helt hundra och känner bara för att gömma mig under täcket och gråta.. 
På lördagkväll blir det födelsedagsfirande och Andy och Joanna passar djuren.. läskigt kan jag tycka men dom ska enbart fylla på vatten till hästarna så förhoppningsvis går det bra ( hönsmamma som man är ).
Jag är ridsugen och vädret ska vara bra i helgen så det blir dressyrpass med Dido någon dag + att jag kanske skritta lite med Rosalita barbacka i paddocken, beror helt på vad jag är på för humör och exakt hur självdestruktiv jag känner mig ;)
Noreen och Secret ska fortsätta få springa av sig i paddocken två gånger och dagen och vi ska även börja leda Secret i grimma och grimskaft ner till hagen är tanken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback