Hejdå bädden!

Har haft spånbädd under mitt halm och eftersom att hästarna använder ett och samma ställe som kiss och bajs place så blir där grisigt som fan så jag tog undan allt rent halm i ett hörn och mockade ut ALLT på ena sidan av boxen. 6 st helt proppfulla kärror kastade jag ut, sopade bort allt äckel och gjorde rent. La gammalt halm underst och sen nytt halm på. Jag väljer att behålla halva boxens bädd sålänge, där kissar ingen av dom och det är där bebis ligger och sover och sålänge det är fräscht och inte kommer väta underifrån så är jag glad om jag får behålla min bädd.
Efter detta kan ni nästan tänka er hur gott jag luktar, och min rygg lär göra ont utav bara helvete ikväll.... men sånt man får ta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback