Hästarna idag

Idag var det dags att tömma boxen igen på äckligt halm och in med ny fräsch halm. Jag la undan all torr halm, skottade ut tre kärror kissigt halm, fyllde på ny spån på bädden och sen på med ny fräsch halm ( vilket vi måste åka och köpa nytt av. ). Tog efter det in dom då det var dåligt väder och småregnade.
Jag borstade av Noreen och hade Secret som bet mig i byxbenet och ville ha uppmärksamhet. När jag var klar med henne så började jag busa med fölisen, kliade honom över hela kroppen ( rörde vid alla benen osv ) och pussade såklart honom i hela ansiktet tills han tröttnade på mig.. hihi. Då började han genast bita mig i tröjärmen ( fick tag i skinnet några gånger.. AJ ) och smakade på mitt ansikte.. gjorde jätteont vill jag lova då han börjar få små hästtänder :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback