Hästarna idag

Idag när jag kom ner till stallet så stod Noreen och ville in vid ett tiden.. stackarn hade två STORA högar med hö men lillkillen var jättejobbig emot henne, hoppade på henne, bet henne i öronen osv.. stackars lilla tjejen.
När jag tillslut kom för att ta in henne gnäggade hon efter mig och gick utan att se sig om hela vägen in till stallet. När vi kom in fick lillen på sig grimma för första gången och han stod bara och tittade på mig med ledsna ögon och tyckte synd om sig själv.. haha.
Noreen fick massa nytt hö och en genomborstning för att få bort allt bebisdregel ifrån öronen och benen. Sen plockade jag in Dido och Rosalita, och även den lilltjejen fick sig en go igenomborstning ( vilket hon inte uppskattade de minsta.. haha! )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback