Halva dagen avklarad! ;)

Fixade boxen + maten när jag ändå var nere och släppte ut hästarna imorse. Dom fick stå inne till halv elva då jag hade skola innan dess och Secret var TOKIG när han väl kom ut. Först och främst fick han för sig att han skulle gå först ut till hagen idag, gick in i hinkar påvägen och var lite ostabil, men mamma gick med honom och det gick helt okej. Sen sprang Noreen in i mina hälar, kan ni ens tänka er utbrottet jag fick? ( jag är väääldigt noga med att hästen ALDRIG får gå på mig, oavsett vad som händer! ) ut kom dom iallafall och brallade loss ute i sin lilla bebishage.. ska släppa dom i paddocken i eftermiddag så att dom får springa av sig :)
Nu ska jag snart ner igen och rida ett dressyrpass på Dilido :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback