Gårdagens ponnyakuten

Gårdagens ponnyakuten avsnitt kändes lite.. blandat. Haha. Jag tycker träningarna dom gör med ponnyn Musse inte riktigt känns "rätt". Jag hade förmodligen gjort precis som dom, bankat igång ponnyn och fått honom att sluta tramsa, men jag är heller inte särskilt kunnig, jag hade inte sett det som de ultimata sättet, utan mer än tillfällig lösning. Jag tycker kanske att har man tillgång till så många tränare som dom har så kanske man bör fokusera på varför ponnyn gör som den gör. Hade kanske lagt fokus på den vanliga ridning, sett så att allt fungerar där innan man börjar på hinderna, eftersom att tjejen som rider inte verkar särskilt stadig i sin "vanliga" ridning bör man börja där.. tycker jag.
Jag gillar att se på ponnyakuten. Trots att det är riktat till en mindre målgrupp så tar jag lärdom av det dom säger, övningarna dom gör osv. Vad tycker ni om ponnyakuten?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback