Eftermiddags titt.

Jag och mamma har nyss varit nere och fyllt på vatten och slängt in lite hö i boxen. Tina hjälpte även mig att mocka ut lite som hon hade bajsat under tiden vi vart borta. Imorgon ska dom ut en stund i hagen så då ska jag passa på att mocka ut HELA boxen och göra rent och fräscht igen med nytt halm.
Nu står dom på en spånbädd + halm ovanpå, mycket mjukis gissar jag på :)
Jag fick även fatt i bebis och höll han tills han sluta stegra och sparka, när han var lugn fick han gå och det var tillslut helt odramatiskt och Noreen lät mig hålla honom. Framsteg kallas det :).
Vi ska ner senare ikväll ( i pausen till melodifestivalen ) och natta och se till att dom har tillräckligt med hö tills imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback