Eftermiddags fix

Var nere och fixade med vattnet runt sextiden och plockade även in Rosalita, borstade igenom henne och slängde på henne ett täcke för natten. Båda pollarna fick lite eftermiddagshö innan kvällsfodringen och passade på att se ifall det gick att sätta på grimman på lillen, och det gick smärtfritt även denna gången. Får ibland putta fram honom lite med armen runt baken ( han är ännu tillräckligt liten så att jag kan hålla om honom ) men annars så står han snällt stilla och låter mig pilla, borsta och burrar in ansiktet i min jacka.. världens goaste.
Såg även att hans tänder växt OTROLIGT mycket.. kanske därför det börjar göra ont när han biter mig? haha. Får nog börja säga ifrån när han börjar tugga på mig.. inte så kul att ha en stor pålle som BITS.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback