Det kommer gå bra..

Någonstans så mår jag bra i det hela, jag känner att jag klarar av det, rent psykiskt och det jag behöver är att min omgivning ska bekräfta det, att det kommer gå bra.
När någon säger till mig " kul, men mycket jobb! " så tar jag det väldigt hårt. Dels för att jag är överkänslig men också för att någon underskattar mitt omdömme om att jag klarar det, att någon anser att JAG inte kommer duga till. Sen är detta en situation jag satts i, jag kan inte göra något annat än att tro att allt kommer bli okej, vad vill den personen att jag ska göra? Lämna bort sto och föl och slänga täcket över huvudet och gömma mig ifrån verkligheten?
Det finns inget annat att göra än att göra det bästa av situationen och trots att detta inte var det JAG ville med mitt liv eller hennes liv så måste jag hantera detta på bästa sätt. Jag har inte tillräckligt med erfarenhet, kunskap eller vad som nu kan krävas, i know that. Men jag gör mitt absolut yttersta HELA TIDEN och jag har människor runt om mig med kunskap och vilja att hjälpa som står där och lämnar aldrig min sida.
Detta är inte mitt fel, inte mitt val eller någonting som jag kan eller hade kunnat påverka, detta hände bara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback