dagens planer

Idag ska hästarna komma ut redan vid halv nio, helt enkelt för att jag och mamma har saker att göra på förmiddagen ( jag har skola & hon jobb ) och dom måste lära sig gå ut tidigt någon gång.. haha.
Så nu ska vi ner till stallet. I eftermiddag slutar jag klockan ett, så ska se om jag kan rida Dido ( om det inte regnar ) och sen bara fortsätta med berörning av bebis, borsta igenom Noreen osv. Jag är så jävla sugen på att ta mig ann hennes svans, ni kan nog tänka er hur det ser ut.. men hon tillåter inte mig gå så långt bak ännu ( i början fick jag knappt röra henne ) så får ge henne lite mer tid. Men i helgen ska den minsann bli fin, pälsgrans och en ordentlig borste. Ska även passa på då att klippa både man och svans så att hon ser hyffsad ut ( välvårad häst är ju trots allt prio ett )
Och Rosalita har jag ej idag men ska busa sönder med henne i hagen så att hon blir lite glad =)
Sist vi snyggade till oss såg det ut såhär :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback