Dagen i stallet

Idag fixade jag allt i stallet i ganska lagom tempo.. var inte särskilt mycket att mocka och allting gick ganska fort ändå. Jag fyllde på vatten i både Noreen & Rosalitas hage och sen busade jag med hästarna i hagen. Ställde mig mellan Dido och Rosalitas hage och lekte med dom. Vi sprang, hoppade, busade och hade alltmänt kul! Hästarna var supertaggade och älskade det! Även Secret började studsa runt inne i deras lilla hage när han fick syn på oss.
Sen plockade jag in Noreen och bebis när mamma & pappa kom ner och borstade igenom Noreen. Secret vågar sig fram mer och mer nu och idag stod jag och kliade han på halsen medan han undersökte mitt ansikte med sina läppar.. haha. Fick mig några tjuvnyp i tröjärmen och byxorna.. även om han inte fått tänder ännu så bits han ;)
Han var dock inte redo för grimma, men jag satt på huk, kilade han på hela kroppen, rörde vid bakben osv och allting gick jättebra, min älskade lilla fölis!
Vällingmagen på Noreen är väl kanske inte de absolut charmigaste, men visst är hon fin mitt hjärta? <3


Bilden är helt underbar! :D

2012-03-15 // 06:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback