Att be om hjälp

Jag har aldrig varit den som velat be om hjälp. Jag har alltid velat klara mig själv och får dåligt samvete när jag inte klarar av saker. Men sen Secret kom har jag verkligen tvingats fråga efter hjälp. Vi har rådfrågat säkert fyra veterinärer i olika sammanhang, jag har vågat fråga mina stallgrannar om hjälp i olika situationer där jag och mamma är osäkra osv. Jag tycker det är otroligt viktigt eftersom att jag är omvigen av människor som faktiskt VILL hjälpa.
Exempelvis har vi ju bokat två resor i år som vi förberedde oss på att avboka. Men med hjälp av stallgrannar så kommer våra utlandsresor vara möjliga och jag kommer kunna åka iväg utan att behöva oroa mig för mina hästar, dom kommer alltid vara i trygga händer. Antar att det är fördelen med att alltid finnas där för andra, då finns dom där för dig också när du väl behöver det! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback