A blessing from God

Detta "förstör" ju i princip alla planer jag lagt upp för min och Noreens framtid, såklart. Hennes inridning blir framskjuten ( vi har pratat med min tränare och är back on track ihop med Secret om sådär en 5 veckor ), mina after school plans blev helt "förstörda" ( gillar inte det ordet då detta inte är något negativt.. ett liv har kommit till jorden och det är GLÄDJE! )
Någonstans vet jag att det kommer bli bra. Detta har alltid varit min dröm, ända sedan jag var en liten liten flicka och nu står jag här med TVÅ hästar.. det klart att det är skrämmande men någonstans så har jag alltid fått lära mig att anpassa mig, prioritera och sätta andra före mig själv. Sen är jag 18 år gammal och har hela livet framför mig. Jag SKA plugga, se världen och bosätta mig någonstans ihop med mina vackra hästar och leva lycklig i alla mina dagar, bara inte på det sättet eller i den ordningen jag planerat. :)
Här har vi min nya tävlingsstjärna ;) vad tror ni?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback