Vilodagar

Igår vilade Noreen ifrån all typ av träning och så var bara nere och gav dom mat två gånger, annars fick dom bara stå och käka resten av tiden.
 
Idag var pappa nere imorse och jag och mamma åkte ner vid 20.00 tiden. Det började regna så gjorde i ordning i stallet och tog in dom. Secrets sår efter hans incident med hagen har nu läkt och sårskorpor börjar ramla av, men såg att han fått ett nytt litet litet sår i pannan, troligtvis av en spark eller ett bett av Noreen. 
 
Noreen var SKIT sur på mig för att hon tvingades in, så efter jag hade torkat av de värsta regnet ifrån henne så gav jag henne hö och släckte lampan fort, står man och hänger utanför boxen så börjar hon kicka i väggarna och vill komma ut igen.. haha. 
 
Nu hör jag dock att det regnar, åskar och blåser.. så ingen chans att jag hade låtit dom stå ute i detta väder.
 
 
mitt lillhjärta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback