Ute på nattetid.

Några i stallet hade börjat mocka ur sina bäddar så hela stallet stank idag.. så istället för att låta dom komma in efter träningspasset så fick dom gå ut igen och tanken är att dom ska få stå ute inatt. 
När jag ändå var där så passade jag på att mocka ur hela bädden i min box också. Under en timma och 8 kärror fick jag ut allt och skrubbade rent med lite vatten och en sopborste.. Imorgon räknar jag med att cementen svalnat något och torkat till så att jag kan lägga in nytt spån. Om hästarna ska vara ute nu dygnet runt eller inte återstår att se imorgon, om hon visar att hon vill in eller inte de vill säga. 
Åker såklart ner och kollar till henne lite senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback